Inloggen ? Inschrijven ? Help?

Doorzoek de website


Annuleren
×
Onderwerpen

Welkom

Veelgestelde vragen


Hoeveel punten heb ik opgebouwd?

Uw puntenaantal is te zien bij Profiel onder Mijn account. Eventuele woonduurpunten zijn hierin verwerkt.

Kan ik mij apart inschrijven als ik ook als medeaanvrager ingeschreven sta?

Nee, dat is niet mogelijk. U kunt één keer ingeschreven staan.

Kan ik mijn punten aan iemand anders overdragen?

Nee, het is niet mogelijk om uw punten aan iemand anders over te dragen. Het is ook niet mogelijk om de punten van twee inschrijvingen bij elkaar op te tellen.

Kan ik van een gezamenlijke inschrijving ook twee afzonderlijke inschrijvingen maken?

Ja, dit kan. De medeaanvrager moet dan worden uitgeschreven. Dit kunt u zelf doen als u bent ingelogd. Klik bij Mijn account op Profiel en vervolgens op Huishoudsamenstelling. Na de uitschrijving moet de medeaanvrager zich opnieuw inschrijven. De woningcorporatie kan de nieuwe inschrijfdatum wijzigen in de datum waarop u als medeaanvrager bij de hoofdaanvrager bent bijgeschreven. De corporatie kan u vragen hier een bewijs van te overleggen.

Welke personen mag ik opgeven bij mijn inschrijving?

Op de inschrijving geeft u een hoofdaanvrager op, een eventuele medeaanvrager en eventuele inwonende kinderen. Een hoofdaanvrager en een medeaanvrager moeten een zogeheten duurzame gemeenschappelijke huishouding (gaan) voeren.

Hoe kan ik registreren dat ik een urgentie of indicatie heb?
U kunt dit niet zelf registreren op uw inschrijving.

Een wijkvernieuwingsurgentie registreert uw corporatie. Heeft u een andere urgentie of een rolstoelindicatie dan registreert Woonurgentie Groningen dit.

Uitleg ?

x
Helpfunctie actief

De helpfunctie is nu actief. Klik bij een onderwerp op het ?-icoon om uitleg te krijgen. Klik nogmaals op Help? om de helpfunctie te sluiten.